20.30

Påbörjade en städning av mitt rum men jag kom bara halvvägs. Hade även tänkt att fixa mina naglar innan träningen men jag tror inte att jag hinner det eftersom jag måste städa klart först... Har okönaste träningstiden på torsdagar, halv nio till tio. Klockan tio vill man vara hemma och fixa det sista innan man ska sova men istället kommer man hem helv elva och då har ma inte ens duschat. Nu brukar det inte bli så att jag lägger mig lite efter tio vanliga dagar men jag önskar att jag gjorde det. För jag är alltid så extremt trött när klockan ringer kvart över sex så jag känner att jag behöver sova lite mera. Meeen jag ska fortsätta med städningen nu i alla fall.

Kommentarer ♥ (0)
2012-10-11 ♥ 19:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FLORA MIMI MARIA