trötta ögon

kom hem från Linn för nån timme sen och har börjat kolla i lite broschyrer. blir bara mer och mer förvirrad ju mer jag läser. är ledig imon så jag ska passa på att plugga lite och kolla i lite fler kataloger och broschyrer. nu är jag i alla fall riktigt trött och det typ bränner i mina ögon eftersom jag försöker hålla dom öppna. har även värk under fötterna och i axlarna eftersom jag har gått runt och burit så mycket grejer så det ska bli så skönt att sova nu. sov så gott!


Kommentarer ♥ (1)
2012-10-09 ♥ 23:43:24
Postat av: E

Åh, fina du, du har en superblogg, hade det innan också ;) <3

Svar: Taaack sötis, din blogg är inte dålig den heller! ;) <3
Flora Bernhardsson

2012-10-10 @ 07:52:22
URL: http://miig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FLORA MIMI MARIA