gamla minnen

Förut så hade jag absolut ingenting att göra. Jag kom och tänka på min gamla blogg så jag gick in på den. Jag började läsa alla mina gamla inlägg och jag trodde jag skulle dö. Herregud va töntig jag va, kan fortfarande inte sluta skratta. Satt helt seriöst och skrattade högt för mig själv i typ en halvtimma. Jag läste bland annat några inlägg från när jag va i Norge förra året. Då fick jag inte bara ett skrattanfall utan även tårar i ögonen eftersom jag började minnas hur kul vi hade det där. Det var verkligen så himla roligt, tror nog det var dom bästa dagarna i mitt liv. Det var bara helt underbart haha! Men nu ska jag i alla fall sova, så godnatt!

En bild från Norge förra året!


Kommentarer ♥ (0)
2013-07-11 ♥ 23:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FLORA MIMI MARIA