ja, jag har tråkigt

Vad är klockan? 20:18

Ålder? 15, men fyller 16 snaaart

Längd och skostorlek? längd: 166,4 och skostorlek: 38/39

Vart bor du? Sävedalen

Bor tillsammans med? Mamma, Pappa, lillasyster och katt

Färg på ditt hus?  Vitt

Bor du i villa eller lägenhet?  En villa

När är du född? 20 september 1997 klockan 20.10 haha

Klass/skola? Just nu ingen alls xO men jag gick på ugglum och ska börja på polhem!

Vilket år tar du studenten?  2016

Något jobb? Bara sommarjobb

När gick du upp i morse? typ vid nio tror jag

När ska du sova? När jag blir trött xD

Duschat idag? Yesss

Kramat någon idag? Japp

Pussat någon idag? Nope

Vad har du ätit idag? korv och hamburgare, nyttig maaaat

Dagens klädsel? bikini eller solblus

Dagens smink? inget

Dagens sötnos? lilla Stickan

Dagens roligaste? ingen aaaning

Har du många vänner? haha ja det har jag väl

Hur många har du kysst? måste man nämna ett antal hehe.....

Vem kramade du senast? Arvid tror jag

Hur många har varit otrogen mot dig? ingen

Har du pojk-/flickvän? nej...

Vem pratade du med i telefon senast? mams

Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? aliceee, det stog massa HAHAHAHA

Är du lycklig? Haha japp

Är du uttråkad? ja väldigt..

Är du ledsen? nej

Är du italienare? hahah näe

Är du gravid? japp och jag ska snart föda

Är du full? nej

Är du en cooling? Självklart!!!

Är du från Irland? nepp

Är dina föräldrar fortfarande gifta? aa

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja det gör jag väl

Vad såg du på tv sist? sommarlovsmorgon eller vad det heter

Vems blogg läste du sist? fashiontoast

Vad åt du sist? hamburgare

Vem pratade du med sist? Malva

Vem ringde du sist? Isabell

Vem messade du sist? Alice

Vad läste du sist ”bok”?  Himlen börjar här, BÄSTA BOKEN JAG NÅGONSIN LÄST!!!!!

Vem bjöd du sist på något? Malva tror jag

Vad köpte du sist? en glass

Har du nånsin blivit sårad? ja tyvärr

Har du haft en hemlig beundrare? yes.. eller kanske inte riktigt hemlig

Är du kär? nejnej

Vill du gifta dig i framtiden?  jaaa

 

Antal:

Du älskar? mångaaa

Personer du hatar?  inte så många faktiskt

Gånger du druckit lite alkohol? haha har inte direkt räknat

Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? några stycken på ett jättetöntigt disco och jag försöker förtränga det hahaa

Glassar du ätit på en dag? ingen aning

Festivaler du varit på/ska på detta året? en tror jag

Gånger du varit hög?  noll

Personer du saknar just nu?  många

 

Vem:

Vill du kyssa nu? Justin Bieber hade inte suttit fel

Ska du träffa imorgon? min familj, min kusin och hans familj

Sjöng du senast för?  malva tror jag

Hade du senast en kik- och Facebookkonversation med?  har inte kik, bästa eira

Spelade du tvspel med senast?  har inte spelat tv-spel på väldigt länge tyvärr

Vill du ta med på resa nu?  mina bästa vänner

Vill du kasta en sten i huvudet på? no name

Förtjänar att dö? äckliga mördare

Är söt? min lilla katt

 

Vad:

Gör dig glad? Kompisar och god mat haha

Gör dig ledsen? dumma personer XD

Vill du helst göra nu?  träffa alla saknade kompisar

Önskar du att du slapp göra?  gå och hämte en cykel.....

Vill du ha nu?  chips eller choklaaad

Önskar du dig i födelsedagspresent?  en macbook

Längtar du till?  Mallorca

Tycker du om dina betyg? jättenöjd, trodde jag skulle sänka mig

Ångrar du i ditt liv?   ********  fast jag försöker att skratta åt det haha

Är det bästa som hänt dig? vet inteee, fast att se justin bieber var vääääääligt bra

me

Hur mycket är klockan nu? 20:42

Vad ska du göra nu? Hämta den jävla cykeln............

 

 


Kommentarer ♥ (0)
2013-07-12 ♥ 20:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FLORA MIMI MARIA