Näst sista dagen

Idag är det näst sista dagen vi är här för på söndag är det inskrivning till gothia och då måste jag vara hemma. Jag hade hoppats på att få träffa Bella nu när jag är här för hon har sommarställe på Gullholmen och det är inte allt för långt här ifrån. Men pågrund av den dåliga båten vi har här så kan man inte åka dit om det inte är helt vindstilla ute och det har blåst mycket hela veckan. Så nu kommer jag inte att träffa henne på typ en månad och det har redan gått flera veckor utan att jag har träffat henne. Så jag saknar henne väääääldigt mycket och kommer sakna henne ännu mer nu! Men vi måste ses så fort både är hemma Bells!!!!!
Idag så ska vi åka till mammas kompisar och åka ut med deras båt. Så det blir väl roligt, men ni får ha det så bra!
 
 

Kommentarer ♥ (0)
2013-07-12 ♥ 11:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FLORA MIMI MARIA