solbränd

Har inte orkat blogga så mycket idag utan har bara tagit det lugnt och varit ute i solen. Har tyvärr varit ute lite för mycket så jag har bränt hela min rygg. Så just nu svider det så himla mycket samtidigt som det kliar sönder så jag får halvt panik.
Igår åkte jag och Linn in till heden för att kolla partille cup igen och lite senare kom även Astrid. Vi kanske skulle åkt in i dag också men det blev inte så. Just nu har jag precis kollar klart en film, parker hette den och den va faktiskt riktigt bra. Är hur trött som helst så jag lär somna om typ två minuter så jag slutar detta inlägg med att säga godnatt hhaha!


Kommentarer ♥ (0)
2013-07-06 ♥ 23:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FLORA MIMI MARIA