did you know?

Jag börjar se på nya serier jätteofta men jag tröttnar nästan alltid efter två eller tre säsonger.
 
För typ två månader sen lärde jag mig knäppa med fingrarna och nu gör jag det automatiskt hela tiden, det har typ blivit som ett tix. aaaasjobbigt!
 
Jag lyssnar ALDRIG på radio, tycker 99% av alla låtar som spelas där är helt värdelösa.
 
Jag vill jättegärna se skräckfilmer så jag sätter på dom men jag måste stänga av dom nästan direkt eftersom dom är för läskiga.
 
Jordgubbar är helt seriöst det godaste som finns, älskar det mest av allt.
 
Jag hade tyckt det varit så kul att ha ha på sig sånna kläder som Carrie har på sig The Carrie Diaries.
 
Jag kom in på Polhem, så där kommer jag börja i höst.
 
Jag har en katt som är helt svart förutom en liten vit fläck på magen som ser ut som ett hjärta.

Jag är jättekänslig och gråter nästan alltid till filmer. Jag gråter inte bara när det är sorgligt utan jag gråter när folk är lyckliga i filmen också haha.

Får nästan alltid panik på mitt hår och sätter upp det i en "boll".
 
Jag hatar att ta bort mitt smink på kvällen, blir helt seriöst deprimerad av att tänka på det.
 
 
 
 

Kommentarer ♥ (0)
2013-06-29 ♥ 23:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FLORA MIMI MARIA