lördagen den 15

Just nu sitter jag och väntar på att Linn och Bella ska ha ätit klart för vi ska ha en liten sleepover i mitt växthus. Hela golvet är täckt med madrasser så det kommer bli som en enda stor säng, så undrebart. Igår kväll gick jag, linn och bella till blacktjärn och var där med massa kompisar. Det var svinkallt och blåste hur mycket som helst så vi vara bara där en liten stund. Sen gick vi i alla fall och spelade basket med några men det var också väldigt kallt så det slutade med att vi gick hem till Albin. Senare så sov jag och bella hos Linn och vi åt massa glass, rocky road. Godaste som finns!!!!!!!!
 
 
 

Kommentarer ♥ (0)
2013-06-15 ♥ 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FLORA MIMI MARIA