hejhej

Har inte orkar blogga på ett tag för det har varit så himla mycket grejer på senaste, både nollning och massor av läxor. Men nu ska jag försöka blogga mer igen! Jag kan börja med att säga nollningen var hur rolig som helst, en av dom roligaste veckorna i mitt liv nästan haha. Dock så va dödsnollningen helt fruktansvärd, var nära på att spy flera gånger! Bla skulle vi köra ägget, först knäcker man ett ägg i nåns mun och sen ska man skicka vidare ägget med bara munnen, asså fyfan säger jag bara! Men allt annat på nollningen va väldigt roligt.

Idag slutade vi mycket tidigare Än vanligt eftersom engelska lektionen var inställd. Så jag, Amanda, Elsa, Elin och Arta åkte in till stan ett tag. Jag hittade två tröjor och ett par skor, dock så hitta jag inget att ha på fredag för det va därför vi åkte in egentligen men men. Just nu sitter jag och äter kladdkaka och ska snart börja göra lite läxor!


Kommentarer ♥ (0)
2013-09-11 ♥ 18:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FLORA MIMI MARIA