nollningen dag 1 & 2

Har inte kunnat blogga senaste dagarna för det har varit fullt upp hela tiden. Efter skolan har jag bara haft någon timme på mig att äta och fixa grejer till nollningnen som börjar på kvällen. Men just nu så har jag sovmorgon ända till tolv så därför hinner jag blogga lite! Nollningen började i alla fall i måndags med morgongympa 07.30. Där var vi tvugna att ligga på marken i regnet samtidit som dom kaste ännu mer vatten på oss, väldigt torr var man efter det kan jag säga. Jag var öven tvungen att äta kaviar och det var något av det värsta jag varit med om, var hur nära som helst på att spy (men som tur va gjorde jag inte det). På alla raster gick man ut och gjorde lite smågrejer för att samla poäng, t.ex bära nollares väskor, dansa och sjunga. På kvällen hade vi vattenkrig och kuddkrig. Kuddkriget va inte jättekul för man fick typ bara ont och allt va typ kaos men vattenkriget var mycket roligare. Dock så var det helt fruktansvärt kallt så det kändes som om ens tår skulle frysa sönder.
 
Dagen efter, alltså igår så var det mprgongympa igen. Dock inte alls lika blött, utan vi gjorde lite olika lekar så som till exempel stönbock haha. På kvällen så var det försäljningsdag och vi skulle samla in pengar till våran nollningsfest. Försäljningen var verkligen hur kul som helst! Jag, Linn, Kristina och Jasmine gick runt och sålde kramar och massage och vi städade till och med en toallet i en affär hahah men vi tjänade ihop cirka 150 kronor. Vi höll på att sälja i ungefär tre timmar och när vi var klara hade vi tjänat ihop 9500 kronor, vilket var mer än vad både 96:orna och 95:orna hade gjort så nu kommer nolningsfesten bli riiiktigt najs. 
 
 
 
Jag har inte tagit några bilder själv men det är en kille som är "fotograf" för nollningen och detts är några av dom bilderna!
 
 

Kommentarer ♥ (0)
2013-09-04 ♥ 08:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FLORA MIMI MARIA