Hard Rock Café










nu är vi glada





Efter skolan åkte jag, Elin, Olivia och Lovisa hem till Elins lägenhet och när vi gick igenom nordstan träffa vi Thobias och Linnea från PH. Och självklart var vi tvungna att ta bilder haha. Nu är vi i alla fall i lägenheten och om en stund ska vi till Hard Rock och äta med alla tjejer i klassen! 

currrrrly




Carrie B.

Har precis kollat klart Carrie diaries och sitter och äter snickers och godis. Har inga läxor eller prov nu så för en gång skull kan man bara dega hemma. Känner mig jättetjock när jag legat i sängen för länge så jag ska upp och röra på mig lite nu haha men sen ser jag nog på nåt avsnitt av VD.
 



och nu är jag tillbaka

Måste erkänna att jag saknat att blogga nu det senaste. Och när jag inte bloggar tar jag aldrig bilder vilket är astråkigt för jag älskar att sitta och kolla igenom gamla bilder. Så jag har alltså bestämt att jag ska börja blogga igen nu. Men aa  vi får se hur länge det håller!
Bilder från dagen!




FLORA MIMI MARIA