Paint







Tjugosjätte

Idag började jag kvart i tolv som jag gör varje onsdag. Verkligen helt underbart! Efter skolan åkte jag in till stan o fikade med en saknad vän. Dock va det jättejobbigt mentalt för mig eftersom jag inte ska äta något onyttigt på två veckor och på cafén finns det nästan enbart onyttiga saker. Men det slutade i alla fall med att jag åt en scones som faktiskt var god. Riktigt nöjd är jag nu kan jag säga eftersom jag lyckades stå emot haha. Nu har jag pluggat lite och ska fortsätta göra det resten av kvällen, kul kul!



EyeEm

Måste bara tipsa om appen EyeEm. Älskar den verkligen! Den är lite som instagram men den har 1000 gånger snyggare filter. Ett stort plus till den!!



börjar veckan med en b&j

Hade bara två lektioner idag så efter det gick jag och Elin och köpte b&j och godis och satte oss på bibblan för att plugga. När jag sedan kom hem somnade jag och sov i två timmar vilket verkligen var behövligt, va så himla trött. Nu pluggar jag lite engelska och ska snart försökea lära mig en pjäs utantill men det kommer väl sådär haha.



Softa kaj

Eftersom det va så himla härligt väder idag blev det årets första softa kaj!!






älska helg

Så himla härligt med helg igen. Hade jättejobbig vecka i skolan med massa plugg så nu är det skönt med lite vila. Igår kväll va det fest och det va verkligen jätteroligt. Taaack till dig emzz!  Idag har det varit underbart väder så jag  malv och Linnea spelade lite kubb, den vårkänslan man fick! Hur mys som helst.  Nu ska ja snart börja fixa mig för ikväll ska jag på födelsedagsmiddag och fest. Ha d gött, pusss



semmeldagen

Denna dagen har varit rätt påfrestande då den började med ett spanskaprov och direkt efter åkte jag och drog ut ytterliggare en tand. Den fjärde och sista i för sig så det känns faktiskt väldigt skönt nu. När jag kom tillbaka till skolan var det historia redovisning och min bedövning hade fortfarande inte släppt så jag läspade mig igen redovisningen. Plus att det gjorde riktigt ont. 

Men efter skolan blev det gladare miner från min sida eftersom jag och Linn åkte in till stan och fikade. Hade tänkt att äta en semla men det fanns bara med vidrig mandelmassa i så jag fick skippa det. Men det va väldigt mysigt ändå. 

När jag kom hem skypar jag med Elin i en timma och resten av kvällen har bestått av städning. I morgon kommer nämligen en fotograf och ska fota vårat hus till nån tidning så allt behöver vara tiptopp haha. Nu ska jag i alla fall sova så sov så gott, pusss!



1 mars


Igår var en väldigt rolig dag.


FLORA MIMI MARIA