börjar blogga igen

 
För ungefär tre veckor sedan bestämde jag mig gör att börja blogga igen och sen dess har jag försökt fixa en fin design. Jag vet helt seriöst inte hur många gånger jag har gjort om den men nu så är jag äntligen klar i alla fall. Den blev inte så så jag ville men det får duga så länge i alla fall. Hade heslt velat ha bolgg.se istället för webblogg.se men det var redan upptaget så jag tvingades att ta webblogg. Anledningen till att jag inte ville ha webblogg är att det är så svårt att stava till haha. Det blir alltid ett G eller B för mycket  så man måste skriva om det mist 20 gånger innan det blir rätt men jag får hoppas att jag vänjer mig. Nu ska jag gå upp och äta frukost men jag uppdaterar sen!
 
 

Kommentarer ♥ (0)
2012-10-09 ♥ 11:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FLORA MIMI MARIA