fredagen

Igår efter att jag hade slutat skolan åkte jag in till stan med amanda och arta. Vi gick och fika på EH och satt och pratade en stund. När jag kom hem lite senare åkte jag hem till bästa alice. Hade inte träffat henne på så länge så det var verkligen på tiden att vi träffades nu. Vi satt och pratade jättelänge och sen satte vi på en film men vi var så trötta att vi båda somnade haha. I morse så såg jag klart filmen och den var så himla bra och jag satt bara och grät. Charlie st. cloud hette den, riktigt värt att se den. Zac Efron är även med vilket gör att flmen är ännu bättre!!!
 
Två manar i en smäll, haha.

Kommentarer ♥ (0)
2013-09-28 ♥ 14:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FLORA MIMI MARIA