Senaste dagarna

I tisdags åkte jag till stan med Elin och gick runt och kollade i affärer och fikade. Vi gick även till lite andra delar av stan där man inte brukar vara och det var verkligen jättemysigt. Jag skäms nästan lite över att jag typ inte har varit nån annan stans än på dom största gatorna eftersom jag levt i Göteborg hela mitt liv haha. 
Igår åkte jag hem till alice och va där nästan hela dagen. Vi åkte och försökte hitta den nya marabou chokladen med oreo i och vi fick leta i fyra affärer innan vi hittade den. Men det var verkligen såå värt det. Godaste chokladen jag ätit, helt seriöst. Rekomenderas verkligen!!!
Idag gick jag upp tidigt och så åkte hela familjen till Köpenhamn. Först när vi kom fram skulle mamma fixa med sin utställning så det gjorde vi i några timmar. Sen gick vi runt lite i affärer och jag hittade faktiskt lite kläder. Imon ska vi kolla runt mer i affärer och sen äta middag med malvas kompis familj. Sen så är det ju alla hjärtans dag imon också!
Lite bilder från dessa dagar!






Kommentarer ♥ (0)
2014-02-13 ♥ 21:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FLORA MIMI MARIA