Minilov

Denna veckan har det vara varit skola i bara två dagar vilket är väldigtväldigt skönt. I onsdags tog polhems 95:or studenten och efter urspringet åkte jag hem till Elin för att hjälpa till med hennes systers student. I torsdags hade Eira födelsedagsmiddag och efter den åkte jag hem till Elin igen och sov där. Sen igår degade vi mest hemma hos henne eftersom det va så himla dåligt väder men lite senare på eftermiddagen åkte vi hem till Emilia och träffade henne och Siri vilket va riktigt mysigt!! 
 
Senare idag ska jag in till Ullevi för att jobba på Håkan, tror det kommer bli askul även fast jag inte riktigt klarar av hans dåliga musik hehee




Kommentarer ♥ (0)
2014-06-07 ♥ 09:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FLORA MIMI MARIA