Tjugosjätte

Idag började jag kvart i tolv som jag gör varje onsdag. Verkligen helt underbart! Efter skolan åkte jag in till stan o fikade med en saknad vän. Dock va det jättejobbigt mentalt för mig eftersom jag inte ska äta något onyttigt på två veckor och på cafén finns det nästan enbart onyttiga saker. Men det slutade i alla fall med att jag åt en scones som faktiskt var god. Riktigt nöjd är jag nu kan jag säga eftersom jag lyckades stå emot haha. Nu har jag pluggat lite och ska fortsätta göra det resten av kvällen, kul kul!



Kommentarer ♥ (1)
2014-03-26 ♥ 18:57:00
Postat av: sara

Hej :) har lite frågor om polhem...
1. går det snygga killar där?
2. hur mycket prov och inlämmingar osv. är det i veckan?
3. finns det mycket festfolk där?
4. hur är lärarna?
har valt samhäll, vet inte vilken du går men iaf... :) fin blogg btw... <3

2014-03-31 @ 00:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FLORA MIMI MARIA